17.12.2018

ecoDMS archiveert automatisch facturen van GetMyInvoices

Gebruikers van de documentbeheer oplossing profiteren nu van nog meer mogelijkheden

Kassel/Aachen. Vanaf nu kunnen gebruikers van de documentbeheer oplossing ecoDMS Archiv automatisch hun inkomende facturen van de factuurbeheer oplossing GetMyInvoices archiveren in het systeem. Daartoe hebben de programmeurs van GetMyInvoices hun oplossing gelinkt met de server van ecoDMS, via ecoDMS API Rest Service – a win-win situatie.

GetMyInvoices helpt bij het automatiseren van boekhouding. De software haalt automatisch inkomende facturen op van meer dan 3.000 online portalen, evenals van elektronische postbussen, en leest gegevens zoals de factureringsdatum en bedrag in het proces. Bovendien kunnen papieren documenten worden vastgelegd via smartphone of tablet. Alle facturen worden opgeslagen in centraal documentbeheer en kunnen daar gemakkelijk worden afgehandeld. Dit omvat factuursynchronisatie met andere systemen, online boekhoudsystemen of de belastingconsulent. Deze nieuwe interface betekent een verdere toename van de connectiviteit. “Klanten van GetMyInvoices hebben nu de mogelijkheid om hun inkomende facturen in te dienen in een betaalbaar documentbeheersysteem en alle relevante documenten in één systeem te archiveren”, legt Björn Kahle, Managing Director van fino data services Ltd, provider van GetMyInvoices, uit.

ecoDMS-gebruikers profiteren anderzijds ook van het extra gebruik van GetMyInvoices. Ze kunnen nu rekeningen die zijn opgeslagen in GetMyInvoices automatisch overzetten naar ecoDMS. Björn Kahle zegt: “Ze zullen nauwelijks nog enige moeite hebben en kunnen middelen investeren, die tot nu toe werden toegepast op de compilatie van documenten, in hun kernactiviteit.”

Michael Schmitz, één van de Managing Directors van ecoDMS Ltd, is ook verheugd. Hij legt uit: “We bieden onze klanten een uitgebreid scala aan functies in een uniek licentiemodel. Door de connectie met GetMyInvoices is het zelfs nog verder toegenomen. “Voor het toepassingsgebied van ecoDMS Archiv: archiveren, comfortabel beheren en snel vinden van alle documenten binnen een bedrijf op een juridisch veilige manier – GetMyInvoices was de ideale toevoeging.

Over ecoDMS:

EcoDMS Ltd, gevestigd in Aken, werd in 2014 opgericht als nieuwe pijler voor de app Holding Europe. Het bedrijf biedt archiveringssoftware aan particuliere gebruikers, kleine en middelgrote bedrijven en grote bedrijven. Met een uniek ontwikkelings- en prijsmodel valt de onderneming op in de markt. Een modern distributiekanaal via de online winkel, het milieuvriendelijke voorgaande aan gegevensdragers en postverzending, en het afzien van licenties van derden, zorgen voor bijzonder eerlijke prijzen en een op maat gemaakt, audit-veilig documentbeheer. Het IT-bedrijf is tevreden over duizenden tevreden gebruikers in heel Europa. Ga voor meer informatie naar www.ecodms.de.

GetMyInvoices is een cloudgebaseerde oplossing voor factuurbeheer die van bijzonder belang is voor kleine en middelgrote bedrijven. Het haalt automatisch alle rekeningen op van meer dan 5000 online portalen – en registreert de factuurdatum en -bedrag. Bovendien worden facturen die per e-mail zijn ontvangen, of gescand via een smartphone of tablet, geïmporteerd. Documenten worden transparant opgeslagen in centrale documentopslag. GetMyInvoices maakt de synchronisatie van facturen met andere systemen, online boekhoudsoftware en belastingadviseurs mogelijk. Documenten kunnen ook via e-mail, FTP of WebDAV worden overgebracht naar boekhoudsystemen en documentbeheersystemen. De oplossing biedt de mogelijkheid tot intuïtieve bediening en capaciteit voor teamwork. Gebruikers profiteren van meer duidelijkheid, minder boekhoudkundige inspanningen en meer tijd voor het ontwikkelen van ondernemersideeën. GetMyInvoices is beschikbaar in vijf strekkingen van prestaties: Essentieel, Klein, Standaard, Professioneel en Onderneming.