26.06.2018

GetMyInvoices beschikbaar via Open Integratie Hub

Factuurbeheer oplossing geselecteerd voor connector ontwikkeling

Lübeck/Keulen. De factuurbeheer oplossing GetMyInvoices zal een van de eerste systemen zijn die zich aansluiten als het integratie platform Open Integratie Hub wordt gelanceerd halverwege volgend jaar – aangezien op het Cloud Ecosysteem Zomer Verbinding in Keulen op 20 juni 2018, Simplessus, als provider van GetMyInvoices, het contract heeft gekregen om een connector te ontwikkelen om zich bij het platform te voegen als oplossing.

De Open Integratie Hub is een open project dat als doel heeft gegevensuitwisseling tussen zakelijke toepassingen te standaardiseren. Gebruikmakend van slechts één interface, kunnen gegevens worden uitgewisseld met alle andere oplossingen die voldoen aan de standaards. Dit vermindert moeite voor zowel software providers als gebruikers. De openheid verzekerd hoge acceptatie van de standaard in de markt. De vrije beschikbaarheid van de technologie stelt elk bedrijf in staat nieuwe zakelijke modellen aan te bieden op basis van gegevensuitwisseling en integratie. De Open Integratie Hub is een project gerund door de Duitsche cloud economie onder leiding van branchevereniging Cloud Ecosystem (geregistreerde associatie), en is bedoel om publiek beschikbaar te zijn als open bron na voltooiing.

“Voor ons betekent dit dat we de connectiviteit van GetMyInvoices nog meer kunnen vergroten, momenteel met ongeveer 35 interfaces”, legt Bjoern Kahle uit, Managing Director van Simplessus, en vervolgt: “We zijn heel blij met het verleende respect, om eén van de eerste software providers te zijn die zich bij de Open Integratie Hub voegen.”

Na de aankondiging van GetMyInvoices en nog negen partners, zullen de ontwikkeling van respectieve connectors onder naleving van kwaliteitsreglementen, evensals de ontwikkeling van documentatie, beginnen met hulp van subsidies.

GetMyInvoices is een cloudgebaseerde oplossing voor factuurbeheer die van bijzonder belang is voor kleine en middelgrote bedrijven. Het haalt automatisch alle rekeningen op van meer dan 5000 online portalen – en registreert de factuurdatum en -bedrag. Bovendien worden facturen die per e-mail zijn ontvangen, of gescand via een smartphone of tablet, geïmporteerd. Documenten worden transparant opgeslagen in centrale documentopslag. GetMyInvoices maakt de synchronisatie van facturen met andere systemen, online boekhoudsoftware en belastingadviseurs mogelijk. Documenten kunnen ook via e-mail, FTP of WebDAV worden overgebracht naar boekhoudsystemen en documentbeheersystemen. De oplossing biedt de mogelijkheid tot intuïtieve bediening en capaciteit voor teamwork. Gebruikers profiteren van meer duidelijkheid, minder boekhoudkundige inspanningen en meer tijd voor het ontwikkelen van ondernemersideeën. GetMyInvoices is beschikbaar in vijf strekkingen van prestaties: Essentieel, Klein, Standaard, Professioneel en Onderneming.