12.03.2019

GetMyInvoices exporteert nu documenten naar Stotax Select

Gebruikers kunnen automatisch documenten verzamelen om naar hun belastingadviseurs over te brengen

Kassel. Vanaf heden hebben gebruikers van Stotax Select nog meer mogelijkheden om rekeningen naar de cloud software van Stollfuß Medien GmbH & Co KG te importeren – omdat de software nu een interface heeft met de factuurbeheer oplossing GetMyInvoices, welke automatisch diverse documenten verzamelt. Zo besparen bedrijven tijd en moeite. Belastingadviseurs hebben altijd toegang tot actuele facturen en andere belangrijke documenten.

“GetMyInvoices haalt documenten op van duizenden online portalen – van uw amazon factuur naar de telefoonrekening tot verzekeringsberichten,” zegt Björn Kahle, managing director van fino data services Ltd, leverancier van GetMyInvoices, en voegt toe: “Evenals dat, importeert onze oplossing facturen uit geselecteerde e-mail postvakken, en gebruikers kunnen zelf documenten uploaden.” Voor dat doel zijn een manuele upload functie en scan app beschikbaar – hiermee worden rekeningen vastgelegd op een gemakkelijke en veilige manier, waar en wanneer ze maar vandaan komen, bijvoorbeeld. Op deze manier bereiken alle boekhoudings-relevante rekeningen het centrale document beheer op de snelst mogelijke wijze. In deze context kunnen gebruikers zelf specificeren welke documenten ze automatisch naar Stotax Select willen exporteren, en met welke tijd interval. De autopiloot zorgt vervolgens voor de overbrengen.

In Stotax Select zijn de documenten direct beschikbaar, samen met de module-afhankelijke gegenereerde of anders geïmporteerde facturen en rekeningen. Via een naadloze, ononderbroken interface kunnen documenten direct naar de belastingadviseur worden doorgestuurd. Christian Stollfuß, managing director van Stollfuß Medien, legt uit: “Standaard taken worden met gemak geautomatiseerd, gebruikers besparen veel tijd en dus geld. Bovendien worden processen soepel en veilig uitgevoerd, en de communicatie tussen klant en belastingadviseur is verbeterd.”

De automatisch document export van GetMyInvoices naar Stotax Select kan worden opgezet via GetMyInvoices. Gebruikers worden door het proces begeleid onder het menu item “Synchronisatie” in een paar simpele stappen.

OverStotax Select:

Digitalisering vergemakkelijkt de spanning in de samenwerking tussen klant en belastingadviseur. De grote uitdaging is om de hoeveelheid gegevens, gecreëerd door digitalisering, te beheersen, en deze te gebruiken voor efficiëntere processen. Stotax Select is het platform met cloud applicaties voor digitale documentenoverbracht, beheer van accountboeken en andere registers, de creatie van offertes en facturen, evenals voor de loonsafdeling. In dit alles volgt Stotax Select streng het motto: “De manier waarop de klant er baat bij heeft, is essentieel voor de succesvolle introductie van digitale processen!” Voor meer informatie: www.stotax-select.de

GetMyInvoices is een cloudgebaseerde oplossing voor factuurbeheer die van bijzonder belang is voor kleine en middelgrote bedrijven. Het haalt automatisch alle rekeningen op van meer dan 4500 online portalen – en registreert de factuurdatum en -bedrag. Bovendien worden facturen die per e-mail zijn ontvangen, of gescand via een smartphone of tablet, geïmporteerd. Documenten worden transparant opgeslagen in centrale documentopslag. GetMyInvoices maakt de synchronisatie van facturen met andere systemen, online boekhoudsoftware en belastingadviseurs mogelijk. Documenten kunnen ook via e-mail, FTP of WebDAV worden overgebracht naar boekhoudsystemen en documentbeheersystemen. De oplossing biedt de mogelijkheid tot intuïtieve bediening en capaciteit voor teamwork. Gebruikers profiteren van meer duidelijkheid, minder boekhoudkundige inspanningen en meer tijd voor het ontwikkelen van ondernemersideeën. GetMyInvoices is beschikbaar in vijf strekkingen van prestaties: Essentieel, Klein, Standaard, Professioneel en Onderneming.