12.07.2019

GetMyInvoices importeert documenten van JustOn

Kassel / Jena. Vanaf nu heeft de oplossing voor factuurbeheer GetMyInvoices een verbinding met de boekhoudsoftware JustOn Billing & Invoice Management. Met gebruik van de verbinding kunnen facturen die in JustOn zijn gemaakt worden geëxporteerd naar GetMyInvoices. Van daaruit kunnen ze automatisch worden doorgestuurd naar tal van andere oplossingen.

“Dit betekent een groot voordeel voor alle gebruikers van JustOn Billing & Invoice Management”, benadrukt Marko Fliege, CEO van JustOn, en legt uit: “Onze klanten kunnen het gebruiken om facturen gegenereerd in JustOn automatisch door te sturen naar een groot aantal boekhoudsoftware via GetMyInvoices, de facturen daar te boeken, of ze te delen met hun belastingadviseur.”

Björn Kahle, COO van fino, leverancier van GetMyInvoices, voegt hieraan toe: “Gebruikers profiteren van het feit dat alle documenten op één locatie in het centrale documentbeheer van GetMyInvoices kunnen worden gevonden.” Dit komt omdat GetMyInvoices ook automatisch binnenkomende facturen van duizenden online portals downloadt en facturen importeert uit e-mailpostvakken, evenals gescande rekeningen en documenten van oplossingen van derden, zoals cloudopslag. Relevante informatie wordt tijdens dat proces gelezen. Met gebruik van de webbrowser kunnen alle documenten eenvoudig worden georganiseerd, gearchiveerd en automatisch worden overgezet naar tal van andere applicaties. Deze variëren van documentbeheersystemen over oplossingen voor belastingadviseurs tot clouddiensten. Dus GetMyInvoices wordt een documenthub, zelfs voor zeer individuele workflows, en helpt gebruikers tijd en geld te besparen.

De geautomatiseerde data overdracht van JustOn kan in slechts enkele stappen worden opgezet in de back-end van GetMyInvoices. Om dit te doen, hoeven gebruikers alleen het menu-item “Synchronisatie” te kiezen en zij zullen door het proces worden geleid.

Over JustOn:
JustOn Ltd is een leidende leverancier voor geautomatiseerde facturatie op het Salesforce platform. De innovatieve software JustOn Billing & Invoice Management, ontwikkeld door JustOn, digitaliseert alle facturatie, betalings- en vorderingen processen in middelgrote ondernemingen, en kan worden geïntegreerd in bestaande IT-systemen. Aanvankelijk gemaakt als een uitbreiding op het wereldwijd leidende CRM systeem Salesfore, de applicatie kan nu worden geïntegreerd in alle andere CRM en ERP systemen, of gelinkt worden aan boekhoud-, project- en proces beheer systemen via connectors. Met JustOn besparen bedrijven niet alleen tijd en facturatiekosten, maar de software maakt ook transparante en onderbouwde evaluatie van sleutelindicators als MRR of klantomzet. Over de hele wereld gebruiken opmerkelijke klanten de software op cloudbasis voor het balanceren van XaaS bedrijfsmodellen en consumenten gegevens. https://www.juston.com/

Uw Redactioneel Contact:
JustOn Ltd.
Dr. Inka Daum
Mälzerstraße 3
07745 Jena
E-Mail: moc.notsujnull@di

GetMyInvoices is een cloudgebaseerde oplossing voor factuurbeheer die van bijzonder belang is voor kleine en middelgrote bedrijven. Het haalt automatisch alle rekeningen op van meer dan 5000 online portalen – en registreert de factuurdatum en -bedrag. Bovendien worden facturen die per e-mail zijn ontvangen, of gescand via een smartphone of tablet, geïmporteerd. Documenten worden transparant opgeslagen in centrale documentopslag. GetMyInvoices maakt de synchronisatie van facturen met andere systemen, online boekhoudsoftware en belastingadviseurs mogelijk. Documenten kunnen ook via e-mail, FTP of WebDAV worden overgebracht naar boekhoudsystemen en documentbeheersystemen. De oplossing biedt de mogelijkheid tot intuïtieve bediening en capaciteit voor teamwork. Gebruikers profiteren van meer duidelijkheid, minder boekhoudkundige inspanningen en meer tijd voor het ontwikkelen van ondernemersideeën. GetMyInvoices is beschikbaar in vijf strekkingen van prestaties: Essentieel, Klein, Standaard, Professioneel en Onderneming.