14.03.2019

GetMyInvoices importeert nu documenten van bexio

Nieuwe interface breidt boekhoudingsmogelijkheden uit

Kassel. Met onmiddellijke ingang biedt factuurbeheer oplossing GetMyInvoices een interface met de zakelijke software bexio. Met deze hulp kunnen gebruikers automatisch offertes, facturen en bestellingen, gecreëerd in bexio, importeren naar GetMyInvoices. Vanaf hier kunnen de documenten worden overgebracht naar een veelvoud aan andere systemen. Dit maakt het mogelijk voor bedrijven om bijzonder individuele en efficiënte workflows op te zetten voor verschillende boekhoudkundige taken.

“Met de implementatie van de nieuwe interface hebben we gereageerd op de wensen van meerdere klanten”, legt Björn Kahle, Managing Director van fino data services Ltd, leverancier van GetMyInvoices, uit. Tot nog toe gebruiken meer dan 20.000 kleine ondernemers, starters en zelfstandige ondernemers bexio om contacten te beheren, offertes, facturen, bestellingen en credit nota’s aan te maken, om offertes en facturen direct vanuit de applicatie te e-mailen, om uitgaande facturen te boeken en leveranciersfacturen vast te leggen. Daarnaast kunnen gebruikers leveranciersrekeningen naar e-banking verzenden, zorgen voor reconciliatie van bankrekeningen en balansen en resultatenrekeningen creëren. Opties voor productbeheer, tijdregistratie, projecten en magazijnbeheer vormen een aanvulling op het scala aan functies.

Gebruikers die bonnen van Bexio willen exporteren, kunnen de vereiste documenten automatisch naar GetMyInvoices verzenden. Relevante informatie wordt machinaal geëxtraheerd en beschikbaar gesteld voor verdere verwerking. De speciale functie: in het centrale documentbeheer van GetMyInvoices kunnen gebruikers op transparante wijze documenten organiseren van de meest uiteenlopende bronnen, omdat de software binnenkomende facturen ophaalt van meer dan 3.000 online portals en e-mailboxen. Papieren ontvangstbewijzen kunnen worden vastgelegd en rekeningafschriften en creditcardrekeningen kunnen worden opgehaald via smartphone of tablet. Alle andere documenten kunnen worden geïmporteerd uit tal van andere systemen, waaronder cloudopslag. Gebruikers hebben de mogelijkheid om alle bestanden te archiveren en te synchroniseren met andere systemen. Het bereik reikt van cloudopslag via online boekhoudsystemen tot applicaties voor belastingadviseurs, want GetMyInvoices biedt ook een DATEV-exportinterface. Björn Kahle licht toe: “Iedereen die GetMyInvoices gebruikt als een centrale documenthub voor hun boekhoudtaken, kan hun workflow precies zo maken dat ze aan hun vereisten voldoen.”

GetMyInvoices is een cloudgebaseerde oplossing voor factuurbeheer die van bijzonder belang is voor kleine en middelgrote bedrijven. Het haalt automatisch alle rekeningen op van meer dan 5000 online portalen – en registreert de factuurdatum en -bedrag. Bovendien worden facturen die per e-mail zijn ontvangen, of gescand via een smartphone of tablet, geïmporteerd. Documenten worden transparant opgeslagen in centrale documentopslag. GetMyInvoices maakt de synchronisatie van facturen met andere systemen, online boekhoudsoftware en belastingadviseurs mogelijk. Documenten kunnen ook via e-mail, FTP of WebDAV worden overgebracht naar boekhoudsystemen en documentbeheersystemen. De oplossing biedt de mogelijkheid tot intuïtieve bediening en capaciteit voor teamwork. Gebruikers profiteren van meer duidelijkheid, minder boekhoudkundige inspanningen en meer tijd voor het ontwikkelen van ondernemersideeën. GetMyInvoices is beschikbaar in vijf strekkingen van prestaties: Essentieel, Klein, Standaard, Professioneel en Onderneming.