05.06.2019

GetMyInvoices lanceert Affiliate Partner Program

Kassel. fino data services Ltd, de leverancier van factuurbeheer oplossing GetMyInvoices heeft hun partner programma aangevuld met een affiliate aanbieding. Met deze nieuwe manier van distributie streeft het bedrijf het doel na om de software nog meer te laten circuleren. Ondernemers hebben de mogelijkheid extra omzet te maken zonder veel moeite door GetMyInvoices aan te raden, en door hun eigen affiniteit met digitalisatie te demonstreren.

“Ons affiliate programma is bijzonder interessant voor, bijvoorbeeld, DATEV systeem partners”, zegt Björn Kahle, Managing Director van fino data services Ltd, en legt uit: “De door DATEV geselecteerde systeemhuizen, die belastingadviesbedrijven en andere bedrijven met betrekking tot informatie technologie ondersteunen, kunnen extra scoren door GetMyInvoices aan te raden – omdat onze factuurbeheer oplossing de boekhouding enorm automatiseert en versimpelt.”

Nuttige toegevoegde waarden

GetMyInvoices downloadt automatisch facturen en rekeningafschriften van meer dan 5.000 online portalen naar een centraal documentbeheersysteem en importeert facturen uit e-mailpostvakken en gescande berichten per smartphone of tablet. Daarnaast kunnen documenten uit tal van andere toepassingen, zoals cloudservices en factureringstools, worden geïmporteerd. Relevante factureringsinformatie wordt tijdens dat proces uitgelezen. Alle documenten kunnen gemakkelijk worden georganiseerd met behulp van de webbrowser. Synchronisaties met oplossingen van derden, waaronder boekhoudsoftware en documentbeheersystemen, maken het automatisch doorsturen van vereiste facturen mogelijk. Op deze manier worden handmatige voorbereidende boekhoudtaken gereduceerd. Bovendien zijn de doorlooptijden afgenomen.

Dankzij de reikwijdte van de functies van GetMyInvoices, is het partnerprogramma ook van belang voor belastingadviseurs. Hun klantcommunicatie wordt vereenvoudigd met behulp van de oplossing voor factuurbeheer. Tijdrovende zoektochten naar ontbrekende documenten zijn overbodig, omdat deze automatisch worden ontvangen. Op dezelfde manier biedt het partnerprogramma toegevoegde waarden aan andere bedrijven, wanneer zij en hun klanten GetMyInvoices terugnemen.

Eenvoudige deelname

Deelnemen aan het affiliate partner programma is eenvoudig: geïnteresseerde partijen kunnen zich aanmelden via de link https://partners.getmyinvoices.com en het advertentie materiaal van GetMyInvoices op hun website zetten. Dit materiaal bevat een link die naar de website van GetMyInvoices leidt. Als een bezoeker van de website van een partner https://www.getmyinvoices.com bereikt via deze link en een servicepakket boekt, betrekt fino data services involves de affiliate partner bij de resulterende omzet. De compensatie is tien procent maandelijks van de omzet van het geboekte pakket.

GetMyInvoices is een cloudgebaseerde oplossing voor factuurbeheer die van bijzonder belang is voor kleine en middelgrote bedrijven. Het haalt automatisch alle rekeningen op van meer dan 5000 online portalen – en registreert de factuurdatum en -bedrag. Bovendien worden facturen die per e-mail zijn ontvangen, of gescand via een smartphone of tablet, geïmporteerd. Documenten worden transparant opgeslagen in centrale documentopslag. GetMyInvoices maakt de synchronisatie van facturen met andere systemen, online boekhoudsoftware en belastingadviseurs mogelijk. Documenten kunnen ook via e-mail, FTP of WebDAV worden overgebracht naar boekhoudsystemen en documentbeheersystemen. De oplossing biedt de mogelijkheid tot intuïtieve bediening en capaciteit voor teamwork. Gebruikers profiteren van meer duidelijkheid, minder boekhoudkundige inspanningen en meer tijd voor het ontwikkelen van ondernemersideeën. GetMyInvoices is beschikbaar in vijf strekkingen van prestaties: Essentieel, Klein, Standaard, Professioneel en Onderneming.