GetMyInvoices lanceert Affiliate Partner Program

woensdag, 5. juni 2019

Kassel. fino data services Ltd, de leverancier van factuurbeheer oplossing GetMyInvoices heeft hun partner programma aangevuld met een affiliate aanbieding. Met deze nieuwe manier van distributie streeft het bedrijf het doel na om de software nog meer te laten circuleren. Ondernemers hebben de mogelijkheid extra omzet te maken zonder veel moeite door GetMyInvoices aan te raden, en door hun eigen affiniteit met digitalisatie te demonstreren.

“Ons affiliate programma is bijzonder interessant voor, bijvoorbeeld, DATEV systeem partners”, zegt Björn Kahle, Managing Director van fino data services Ltd, en legt uit: “De door DATEV geselecteerde systeemhuizen, die belastingadviesbedrijven en andere bedrijven met betrekking tot informatie technologie ondersteunen, kunnen extra scoren door GetMyInvoices aan te raden – omdat onze factuurbeheer oplossing de boekhouding enorm automatiseert en versimpelt.”

Nuttige toegevoegde waarden

GetMyInvoices downloadt automatisch facturen en rekeningafschriften van meer dan 5.000 online portalen naar een centraal documentbeheersysteem en importeert facturen uit e-mailpostvakken en gescande berichten per smartphone of tablet. Daarnaast kunnen documenten uit tal van andere toepassingen, zoals cloudservices en factureringstools, worden geïmporteerd. Relevante factureringsinformatie wordt tijdens dat proces uitgelezen. Alle documenten kunnen gemakkelijk worden georganiseerd met behulp van de webbrowser. Synchronisaties met oplossingen van derden, waaronder boekhoudsoftware en documentbeheersystemen, maken het automatisch doorsturen van vereiste facturen mogelijk. Op deze manier worden handmatige voorbereidende boekhoudtaken gereduceerd. Bovendien zijn de doorlooptijden afgenomen.

Dankzij de reikwijdte van de functies van GetMyInvoices, is het partnerprogramma ook van belang voor belastingadviseurs. Hun klantcommunicatie wordt vereenvoudigd met behulp van de oplossing voor factuurbeheer. Tijdrovende zoektochten naar ontbrekende documenten zijn overbodig, omdat deze automatisch worden ontvangen. Op dezelfde manier biedt het partnerprogramma toegevoegde waarden aan andere bedrijven, wanneer zij en hun klanten GetMyInvoices terugnemen.

Eenvoudige deelname

Deelnemen aan het affiliate partner programma is eenvoudig: geïnteresseerde partijen kunnen zich aanmelden via de link https://partners.getmyinvoices.com en het advertentie materiaal van GetMyInvoices op hun website zetten. Dit materiaal bevat een link die naar de website van GetMyInvoices leidt. Als een bezoeker van de website van een partner https://www.getmyinvoices.com bereikt via deze link en een servicepakket boekt, betrekt fino data services involves de affiliate partner bij de resulterende omzet. De compensatie is tien procent maandelijks van de omzet van het geboekte pakket.

GetMyInvoices is een digitale software voor factuurbeheer die voorbereidend accounting vergemakkelijkt en versnelt. Deze oplossing haalt automatisch alle rekeningen en andere documenten op van 1000 bronnen. Dit bevat meer dan 10.000 online portals, email inboxen, cloud opslagen- en 3rd party oplossingen, alsmede ook factuurhulpmiddelen. Papieren bonnen kunnen gemakkelijk worden vastgelegd via de Scan App; GetMyInvoice leest automatisch alle relevante factuurinformatie. Dit betekend dat alle documenten en facturen veilig worden bewaard op een locatie. Vanuit daar kunnen ze gemakkelijk worden verstuurd naar de belastingadviseur, accountingsoftware, documentbeheer systemen en andere applicaties. Allemaal onder naleveing van individuele workflows. De gebruiker bespaart inspanning en tijd – effieciënt cashflow beheer word mogelijk.

E-mail: press@getmyinvoices.com

E-mail: bianka@goodnews.de

Informatie

E-mail: press@getmyinvoices.com

Nicole Gauger
Kolberger Straße 36
D-23617 Stockelsdorf

Tel.: +49 451 88199-12

Test GetMyInvoices
nu 14 dagen gratis

Maak gebruik van de voordelen van geautomatiseerd factuurbeheer:
Beter overzicht. Minder boekhoudkundig werk. Meer tijd voor uw ideeën.

Test gratis