GetMyInvoices tilt individueel factuurbeheer naar een nieuw niveau

woensdag, 1. april 2020

Lübeck. Gebruikers van de factuurbeheeroplossing GetMyInvoices kunnen nu automatisch documenten downloaden van 10.000 verschillende portals. Na het individueel selecteren van alle relevante portalen, hoeft de klant zijn toegangsgegevens slechts één keer te deponeren en GetMyInvoices zal automatisch documenten opslaan in het centrale documentbeheer. Dit is een cloudgebaseerde service waarmee documenten eenvoudig kunnen worden georganiseerd en automatisch naar, vrijwel, elke oplossing kunnen worden verzonden. Zo biedt GetMyInvoices hun klanten een nieuw niveau van individueel factuurbeheer aan. Geïnteresseerde partijen kunnen de onlangs opnieuw gelanceerde website www.getmyinvoices.com bezoeken voor een uitgebreid overzicht van hun vele functies.

De reikwijdte van de functies is het resultaat van de gebruikersgerichte aanpak van fino, leverancier van de factuurbeheeroplossing GetMyInvoices. “Vanaf het begin konden gebruikers suggesties doen over onze  ontwikkelaars in welke integratieopties moesten worden gerealiseerd, zodat ze onze software hebbe en automatisch de facturen, meldingen en andere documenten konden laten verzamelen die ze nodig hadden”, zegt Björn Kahle, COO bij fino. Het aanbod aan portals omvat inmiddels online postorderdiensten en advertentieplatforms, software- en telecommunicatieaanbieders en energieleveranciers. Het meest gebruikt zijn Amazon, Adobe, Facebook, Google Ads, Deutsche Telekom en Vodafone. De meest recente klantportals zijn Duden-Mentor, Open Drive en Smartmockups. Gemiddeld hebben de meer dan 5.000 klanten elk 25 leveranciers met elkaar verbonden.

Machineherkenning van informatie

GetMyInvoices downloadt niet alleen documenten van portals. Elke gebruiker kan voor het merendeel van de portals specificeren hoe vaak de software moet gecontroleerd worden op de beschikbaarheid van nieuwe documenten en of de volledige geschiedenis of de documenten vanaf een bepaalde ingangsdatum moeten worden gedownload. De software herkent relevante informatie zoals factuurnummer, datum en bedrag en geeft deze digitaal samen met de documenten voor verdere verwerking.

Gebruikers kunnen alle documenten gemakkelijk beheren in hun webbrowser. Ze hebben bijvoorbeeld de mogelijkheid om e-mailaccounts, cloudopslag, factureringstools en andere oplossingen aan de software te koppelen, zodat de daar ontvangen facturen automatisch worden geïmporteerd in GetMyInvoices. De meest gebruikte importinterfaces zijn Dropbox, Google Drive, OneDrive Business, OneDrive en easybill. Bovendien kunnen bonnen en ander papierwerk in de app worden gescand en ook worden toegevoegd. Op deze manier voegen klanten maandelijks gemiddeld ongeveer 100 documenten toe aan GetMyInvoices, terwijl het aantal documenten per account gemiddeld 977 bedraagt.

Gestroomlijnd ondanks verbeterde functionaliteit

Individuele documenten kunnen worden gearchiveerd en / of doorgestuurd worden naar andere systemen – automatisch of na goedkeuring. Andere systemen omvatten boekhoudoplossingen en documentbeheersystemen. Verder is het mogelijk om de vereiste documenten rechtstreeks naar de belastingadviseur, met behulp van interfaces naar DATEV Unternehmen Online, ADDISON OneClick en Stotax Select te verzending. De praktijk heeft uitgewezen dat exportinterfaces naar e-mailaccounts, DATEV, Lexoffice, sevDesk en Google Drive de meest populaire zijn. Dat gezegd hebbende, kan de gebruiker individueel precies de juiste oplossing selecteren die nodig is voor zijn processen. Dit betekent dat GetMyInvoices duidelijk en gestroomlijnd blijft, ondanks de continu toenemende functionaliteit. “Iedereen kan met zijn individuele GetMyInvoices werken en veel tijd en moeite besparen bij het beheer van facturen of voorbereidende boekhouding”, zegt Björn Kahle.

GetMyInvoices is een digitale software voor factuurbeheer die voorbereidend accounting vergemakkelijkt en versnelt. Deze oplossing haalt automatisch alle rekeningen en andere documenten op van 1000 bronnen. Dit bevat meer dan 10.000 online portals, email inboxen, cloud opslagen- en 3rd party oplossingen, alsmede ook factuurhulpmiddelen. Papieren bonnen kunnen gemakkelijk worden vastgelegd via de Scan App; GetMyInvoice leest automatisch alle relevante factuurinformatie. Dit betekend dat alle documenten en facturen veilig worden bewaard op een locatie. Vanuit daar kunnen ze gemakkelijk worden verstuurd naar de belastingadviseur, accountingsoftware, documentbeheer systemen en andere applicaties. Allemaal onder naleveing van individuele workflows. De gebruiker bespaart inspanning en tijd – effieciënt cashflow beheer word mogelijk.

E-mail: press@getmyinvoices.com

E-mail: bianka@goodnews.de

Informatie

E-mail: press@getmyinvoices.com

Nicole Gauger
Kolberger Straße 36
D-23617 Stockelsdorf

Tel.: +49 451 88199-12

Test GetMyInvoices
nu 14 dagen gratis

Maak gebruik van de voordelen van geautomatiseerd factuurbeheer:
Beter overzicht. Minder boekhoudkundig werk. Meer tijd voor uw ideeën.

Test gratis