21.11.2018

GetMyInvoices verbindt zich met Teamleader voor nog slimmer Factuur Beheer

Lübeck / Gent (Belgium). Gebruikers van het CRM, project beheer en facturatie software Teamleader kunnen vanaf nu automatisch hun uitgaande facturen overdragen, binnen de oplossing gecreëerd met slechts een paar muisklikken, naar nog meer systemen – hierbij profiterend van doorslaggevende voordelen die geautomatiseerde boekhouding biedt. En allemaal omdat de programmeurs van GetMyInvoices hun interface-vriendelijke factuur beheer oplossing hebben verbonden aan Teamleader  (https://marketplace.teamleader.eu/nl/nl/Detail/get-my-invoices/get-my-invoices/9c0857).

“GetMyInvoices functioneert als draaischijf voor documenten”, legt Björn Kahle uit, Managing Director van fino data services Ltd, leverancier van GetMyInvoices.

De software haalt niet alleen automatisch uitgaande facturen op van Teamleader, maar ook inkomende facturen vanuit meer dan 3.000 online portalen en rekeningen vanuit e-mail postvakken, derde-partij oplossingen als OneDrive, Dropbox, Google Drive, facturatie hulpmiddelen en document beheer systemen. Bovendien kunnen gebruikers documenten onderweg vastleggen met smartphone of tablet. Gegevens als factuur  datum en bedrag worden automatisch onttrokken, terwijl het document wordt opgeslagen in een centraal document beheer volgens GDPR. Via de webbrowser hebben gebruikers een direct overzicht van alle facturen, en kunnen ze comfortabel beheren – ze groeperen, labelen of onderzoeken, opruimingsworkflows instellen of definiëren welke facturen automatisch moeten worden doorgestuurd en waarheen. De keuze van de mogelijkheden is immens. Het reikt van verschillende boekhoudsystemen over documentbeheersystemen tot aan DATEV. “Gebruikers van Teamleader kunnen dus zonder extra inspanningen al hun facturen overboeken naar rekeningen of de belastingadviseur”, beschrijft Björn Kahle een typisch toepassingsscenario.

Dit is precies in overeenstemming met de visie van Teamleader. Het bedrijf heeft het tot hun missie gemaakt om een software-ecosysteem (http://marketplace.teamleader.eu) te ontwikkelen waarmee middelgrote ondernemingen in Europa slimmer kunnen werken. “Om de winst van onze klanten verder te vergroten, hebben we onlangs besloten om € 1.000.000 beschikbaar te stellen aan techbedrijven en start-ups, voor de promotie van integraties tussen onze oplossing en andere nuttige, innovatieve en opwindende tools”, zegt Niels Vanden Buverie, Marketplace Expansion Manager bij Teamleader CRM. Hij voegt hieraan toe: “We zijn verheugd dat we in de loop van dit programma en via de verbinding met GetMyInvoices een dergelijke uitgebreide automatische factuurbeheerautomatisering mogelijk kunnen maken voor de gebruikers van Teamleader. U krijgt veel tijd, kunt uw cashflow verhogen en kunt meer middelen investeren in uw kernactiviteiten. “

Over Teamleader:
Teamleader is een SaaS-service, op basis van de cloud, voor CRM en distributie, projectbeheer, tijdregistratie en facturering. Het rationaliseert het hele proces, van lead tot betaling. Het aangegeven doel: kleine en middelgrote bedrijven in Europa ondersteunen bij het verbeteren van hun processen en slimmer werken. Het gelijknamige bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Gent, België, werd opgericht in 2012 en groeit snel. Inmiddels heeft het 180 personeelsleden en kantoren in diverse Europese landen. Het wordt geleid door CEO Jeroen De Wit en mede-oprichter Matthias De Loore. Ga voor meer informatie naar www.teamleader.eu.

GetMyInvoices is een cloudgebaseerde oplossing voor factuurbeheer die van bijzonder belang is voor kleine en middelgrote bedrijven. Het haalt automatisch alle rekeningen op van meer dan 4500 online portalen – en registreert de factuurdatum en -bedrag. Bovendien worden facturen die per e-mail zijn ontvangen, of gescand via een smartphone of tablet, geïmporteerd. Documenten worden transparant opgeslagen in centrale documentopslag. GetMyInvoices maakt de synchronisatie van facturen met andere systemen, online boekhoudsoftware en belastingadviseurs mogelijk. Documenten kunnen ook via e-mail, FTP of WebDAV worden overgebracht naar boekhoudsystemen en documentbeheersystemen. De oplossing biedt de mogelijkheid tot intuïtieve bediening en capaciteit voor teamwork. Gebruikers profiteren van meer duidelijkheid, minder boekhoudkundige inspanningen en meer tijd voor het ontwikkelen van ondernemersideeën. GetMyInvoices is beschikbaar in vijf strekkingen van prestaties: Essentieel, Klein, Standaard, Professioneel en Onderneming.