05.11.2018

Meer bronnen voor GetMyInvoices

fino data services neemt het bestuur over van de snel groeiende factuur beheer oplossing

Lübeck/Kassel. fino data services GmbH, gevestigd in Kassel, zal de factuur beheer oplossing GetMyInvoices van Simplessus met onmiddellijke ingang distribueren en uitbreiden. De snelle software, die automatisch facturen ophaalt van online portalen en organiseert, kan beschikken over de optimale bronnen, net als in het verleden. Het zal mogelijk zijn de vereisten van het groeiende aantal klanten te voldoen binnen de kortst mogelijke tijd, en zich te ontwikkelen tot een nog efficiëntere hub voor al uw belangrijke documenten.

“In de afgelopen tijd hebben we elke maand de import van facturen vanuit tal van nieuwe portalen mogelijk gemaakt, en de ene nieuwe interface na de ander gecreëerd met diverse boekhoudingoplossingen en documentbeheersystemen,” aldus Björn Kahle, voormalig managing director van GetMyInvoices ontwikkelaar Simplessus. Hij is, naast Florian Christ, managing director van de onlangs opgerichte fino data services GmbH; in de nieuwe opzet hebben hij en zijn gehele team een beslissende positie om klanten in staat te stellen zich tot hun gebruikelijke contactpersoon te wenden. Er zal niets veranderen met betrekking tot de betrouwbare factuurdownload, inclusief door de klant gedefinieerde workflows.

“Zelf hadden we de groei niet kunnen stimuleren, die op korte termijn kon worden voorspeld door de enorme respons die we kregen, in zo’n korte tijd”, legt Björn Kahle uit. Om die reden hebben hij en Florian Christ, die ook de functie van managing director van FinTech-onderneming fino digital GmbH bekleedt, hun bestaande relatie uitgebreid en hun middelen samengevoegd in fino dataservices GmbH. “De kern van fino’s producten is accountanalyse. Op basis hiervan ontwikkelen we de opwindende oplossingen en diensten die worden verwacht door mensen in de digitale wereld van vandaag. Dus GetMyInvoices is perfect voor ons “, verduidelijkt Florian Christ. Klanten kunnen dus uitkijken naar winstgevende uitbreidingen.

“Met ons beschikbare team van nu 75 experts kunnen we nog sneller en beter de wensen van onze klanten realiseren met onze oplossingen”, verheugt Björn Kahle zich. Een eerste nieuwe uitbreiding is het downloaden van rekening- en creditcardafschriften. Om te beginnen hebben de ontwikkelaars al 1500 bankportalen toegevoegd, wat betekent dat – inclusief facturatieportalen – GetMyInvoices nu meer dan 4.500 online portalen kan bieden voor geautomatiseerde documentdownloads.

GetMyInvoices is een cloudgebaseerde oplossing voor factuurbeheer die van bijzonder belang is voor kleine en middelgrote bedrijven. Het haalt automatisch alle rekeningen op van meer dan 4500 online portalen – en registreert de factuurdatum en -bedrag. Bovendien worden facturen die per e-mail zijn ontvangen, of gescand via een smartphone of tablet, geïmporteerd. Documenten worden transparant opgeslagen in centrale documentopslag. GetMyInvoices maakt de synchronisatie van facturen met andere systemen, online boekhoudsoftware en belastingadviseurs mogelijk. Documenten kunnen ook via e-mail, FTP of WebDAV worden overgebracht naar boekhoudsystemen en documentbeheersystemen. De oplossing biedt de mogelijkheid tot intuïtieve bediening en capaciteit voor teamwork. Gebruikers profiteren van meer duidelijkheid, minder boekhoudkundige inspanningen en meer tijd voor het ontwikkelen van ondernemersideeën. GetMyInvoices is beschikbaar in vijf strekkingen van prestaties: Essentieel, Klein, Standaard, Professioneel en Onderneming.