GetMyInvoices implementeerd een interface naar DocuWare

maandag, 19. oktober 2020

Lübeck/Germering. Het factuur management software GetMyInvoices voorziet nu een interface naar het document management system DocuWare. Met de interface kunnen facturen en documenten automatisch worden geïmporteerd van GetMyInvoices naar DocuWare. Daar kunnen ze veilig worden gearchiveerd en zijn ze direct terug te vinden. Gebruikers van deze oplossing van document management en workflow automatisering hebben bespaart op het handmatig verzamelen van facturen en zij zijn nu mogelijk om documenten sneller te verwerken.

DocuWare is een modern platform dat wordt gebruikt om bedrijfsinformatie centraal te beheren, snel te verwerken en effectief te gebruiken. De uitgebreide toepassingsmogelijkheden en functies van DocuWare’s oplossingen voor documentbeheer en workflow kunnen in elk IT-systeem worden geïntegreerd om handmatige of papieren bedrijfsprocessen op elke afdeling te digitaliseren en te versnellen. DocuWare ondersteunt momenteel 14.000 klanten in 90 landen bij het vereenvoudigen van hun werk door middel van digitalisering, automatisering en de transformatie van belangrijke processen. Met de nieuwe beschikbare interface, documenten van het factuur management oplossing GetMyInvoices arriveren direct op het platform van DocuWare.

Bild von Björn Kahle, COO von fino

“GetMyInvoice haalt automatisch facturen en andere documenten op van duizenden kanalen en derde partijen en maken hen centraal beschikbaar. Meer dan 10.000 online portalen, email postboxen, cloud opslag en derde-partij oplossingen zoals factureringstools zijn ingesloten”, zegt says Björn Kahle, COO van  fino, de Aanbieder van GetMyInvoices.

Bild von Hermann Schäfer, Vice President Sales DACH und Italy bei DocuWare

“Wij voorzien al ons klanten in Duitsland en in de USA met een vooraf geconfigureerde, cloud gebasseerde workflows voor de verwerking van inkomende facturen sinds 2018”, zegt Hermann Schäfer, de DocuWare Vice President Sales DACH en Italië –  en voegt toe: “De integratie met GetMyInvoices vereenvoudigd aanvullend het verwerken van facturen omdat onze klanten geen zorgen hoeven te maken over het verzamelen van hun documenten.”

GetMyInvoices is een digitale software voor factuurbeheer die voorbereidend accounting vergemakkelijkt en versnelt. Deze oplossing haalt automatisch alle rekeningen en andere documenten op van 1000 bronnen. Dit bevat meer dan 10.000 online portals, email inboxen, cloud opslagen- en 3rd party oplossingen, alsmede ook factuurhulpmiddelen. Papieren bonnen kunnen gemakkelijk worden vastgelegd via de Scan App; GetMyInvoice leest automatisch alle relevante factuurinformatie. Dit betekend dat alle documenten en facturen veilig worden bewaard op een locatie. Vanuit daar kunnen ze gemakkelijk worden verstuurd naar de belastingadviseur, accountingsoftware, documentbeheer systemen en andere applicaties. Allemaal onder naleveing van individuele workflows. De gebruiker bespaart inspanning en tijd – effieciënt cashflow beheer word mogelijk.

E-mail: press@getmyinvoices.com

E-mail: bianka@goodnews.de

Informatie

E-mail: press@getmyinvoices.com

Nicole Gauger
Kolberger Straße 36
D-23617 Stockelsdorf

Tel.: +49 451 88199-12

Test GetMyInvoices
nu 14 dagen gratis

Maak gebruik van de voordelen van geautomatiseerd factuurbeheer:
Beter overzicht. Minder boekhoudkundig werk. Meer tijd voor uw ideeën.

Test gratis