GetMyInvoices presenteert Sage One Interface

donderdag, 1. februari 2018
Nog efficiëntere verwerking van inkomende facturen voor zelfstandige ondernemers, freelancers en starters

Lübeck. De factuurbeheer oplossing GetMyInvoices van Simplessus biedt nu een interface met Sage One aan. Zo kunnen alle gebruikers van de boekhoudsoftware profiteren van de elektronische inkomende facturen werkwijze.

Het vermindert de tijd tussen ontvangst van een factuur en de ingave ervan in het boekhoudkundige systeem, en stelt zelfstandige ondernemers, freelancers en starters in staat om nog een stap richting papierloze, geautomatiseerde boekhouding en efficiënt cashflow beheer te zetten.

Met de interface, reageert GetMyInvoices op de altijd groeiende vraag naar sterkere automatisering van de verwerking van inkomende facturen. Sage maakte kort geleden een schatting van hoe groot het potentieel is in hun studie “Zweten van de kleine dingen: de impact van de last van bureaucratie”. Volgens de studie spenderen kleine en middelgrote bedrijven in Duitsland 3.7 procent van hun werktijd aan administratieve taken, dit staat gelijk aan een jaarlijks verlies van productiviteit van ongeveer 28.2 miljard Euro. Het leeuwendeel van alle administratieve banen in Duitsland is toegewezen met 23 procent aan boekhouding; en daar, inkomende facturen zijn, met 11 procent, een van de grote administratieve posten.

“Gebruikers kunnen, via de interface, al hun facturen van hun GetMyInvoices account automatisch importeren naar Sage One, om ze verder te verwerken”, legt Bjoern Kahle uit, Managing Director van Simplessus. De moeizame en tijdrovende verzameling van facturen wordt weggelaten, want GetMyInvoices download regelmatig en automatisch documenten van honderden online portals. Bovendien biedt de oplossing een makkelijke manier om elektronisch rekeningen door te sturen, en rekeningen te ontvangen die zijn vastgelegd met scanner of smartphone. Het document management dient als centraal opslagsysteem van alle documenten – of het nu papieren of digitale facturen zijn.

De integratie met Sage One is ongelooflijk simpel. Een eenmalige configuratie van uw synchronisatie instellingen, die elke gebruiker zelfstandig kan beheren, is genoeg. Voeg simpelweg Sage One toe als synchronisatie account aan uw GetMyInvoices account, kies hoe vaak facturen moeten worden gesynchroniseerd, en klik op “Verbind”. Het enige dat er daarna nog moet gebeuren is de synchronisatie in Sage One toestaan en configureren.

Voor meer informatie: https://www.getmyinvoices.com/nl/integrations/sage-one-factuur-ophaler