18.10.2019

GetMyInvoices nu met de Scan App voor Android en iOS

Kassel. GetMyInvoices factuurbeheer komt vanaf nu met een oplossing voor een Scan App voor de opererende systemen als Android en iOS. Wanneer de App eenmaal is geïnstalleerd op de smartphone of een ander mobiel apparaat, kunnen gebruikers documenten, waar die zich ook bevinden, vastleggen en gunstig met andere delen. Documenten zijn dus beschikbaar, precies waar het nodig is, binnen de kortst mogelijke tijd: verdwenen rekeningen is iets van het verleden.
‘Met de uitgave van de Scan App zullen we een van de wensen van onze klanten vervullen’ zegt Björn Kahle, COO van fino, leverancier van de factuurbeheer GetMyInvoices software. Hij legt uit: ‘ Wanneer de App is geïnstalleerd en is gelinked aan het account van GetMyInvoices, kunnen gebruikers facturen fotograveren voor brandstof, post of andere accounting uitgaven op de site. De documenten zullen automatisch uploaden naar GetMyInvoices en zullen als PDF beschikbaar zijn voor verdere processen. Dit maakt, bijvoordeeld, de reisuitgavenbeheer een stuk gemakkelijker.

De mobiele App kan zelfs gebruikt worden zonder internet connectie – facturen kunnen offline gescanned worden. Zo snel als er verbinding tot stand word gebracht, zullen deze automatisch worden toegevoegd aan GetMyInvoices. Dit maakt een einde aan de papieropdrachten. De App voldoet aan de eisen van financieel beheer volgens de vervangende scanner. Dit betekend dat gebruikers de gescande documenten kunnen weggooien in plaats van de originele te bewaren. Wanneer deze zijn opgeslagen in het systeem, hebben geautoriseerde gebruikers overal en elk moment toegang tot de documenten.

Dit geeft ook toegang tot het gemakkelijk bekijken, aanpassen en delen van data via de App. Documenten kunnen snel en prompt worde verwerkt – met minder handmatige inspanning. GetMyInvoices ondersteund algemene facture standaarden, bijvoorbeeld ZUGFeRD of XRechnung en leest data in een seconde door een geïntergreerde OCR. Tijds intensief, foutgevoelig typen of factuurbedragen, omzetbelasting of factuurnummers is niet nodig. Daarnaast, documenten kunnen automatisch doorgestuurd worden naar online beheer systemen zoals DATEV, sevDesk, FastBill, Lexoffice of Billomat. Als alternatief, facturen en rekeningen kunnen worden verstuurd naar document beheersystemen of cloud opslag zoals Drobox, OneDrive en Google Drive.

De Scan App is gratis beschikbaar via de volgende links:
Google Play
App Store

GetMyInvoices is een cloudgebaseerde oplossing voor factuurbeheer die van bijzonder belang is voor kleine en middelgrote bedrijven. Het haalt automatisch alle rekeningen op van meer dan 5000 online portalen – en registreert de factuurdatum en -bedrag. Bovendien worden facturen die per e-mail zijn ontvangen, of gescand via een smartphone of tablet, geïmporteerd. Documenten worden transparant opgeslagen in centrale documentopslag. GetMyInvoices maakt de synchronisatie van facturen met andere systemen, online boekhoudsoftware en belastingadviseurs mogelijk. Documenten kunnen ook via e-mail, FTP of WebDAV worden overgebracht naar boekhoudsystemen en documentbeheersystemen. De oplossing biedt de mogelijkheid tot intuïtieve bediening en capaciteit voor teamwork. Gebruikers profiteren van meer duidelijkheid, minder boekhoudkundige inspanningen en meer tijd voor het ontwikkelen van ondernemersideeën. GetMyInvoices is beschikbaar in vijf strekkingen van prestaties: Essentieel, Klein, Standaard, Professioneel en Onderneming.